Pro našeho klienta a jeho glampingový projekt Yurt in the Wood jsme navrhli a vytvořili jednotný vizuální koncept pro na sociální sítě.
S klientem spolupracujeme již několik let. Hned na začátku nám bylo jasné, že to bude love brand. Majitelka dává do svého projektu srdíčko a taková spolupráce je hned o něčem jiném.
Na samotném začátku jsme se postarali, abychom měli k dispozici data. Jak data z analytických nástrojů na webových stránkách, tak přímou zpětnou vazbu od hostů glampingu. K tomu jsme vytvořili dotazníčky, které zasíláme automaticky před i po samotném pobytu.
Když jsme nashromáždili dostatečné množství dat, mohli jsme si vyhodnotit, jaké kanály jsou pro projekt zásadní a na které se tedy máme zaměřit. Jedním významným zdrojem byl Instagram. Tušení jsme měli, ale bez podložených dat je to stále jen tušení.
Zaměřili jsme se na instagramový účet klienta, který je hlavní zdrojem návštěv. Chtěli jsme, aby hned na první dojem bylo poznat, o čem celý projekt je a jaké jsou jeho hodnoty. Ty jsme si potvrdili s klientem a zároveň s tím si i ujasnili styl, jakým se chce prezentovat. Jednotlivé grafické prvky jsou totiž i fyzickou součástí jurty.
Navrhli jsme pastelovou paletu barev, která sedí k celému projektu. Navrhli a vytvořili témata příspěvků do obsahového plánu a vytvořili jednotlivé grafické vizuály k určitým typům příspěvků.
Celý výsledek můžete posoudit sami. Koncepce je čerstvá a teprve se implementuje do obsahového plánu.